tisdag 20 oktober 2009

JAG SÄGER NEJ!

Jag säger NEJ till ett främlingsfientligt parti! Att se Sverigedemokraterna växa visar brist på hur människor ser på demokratin. Sverigedemokoraterna är ett främlingsfientligt parti som inte visar respekt för de mänskliga rättigheterna. Att vilja se Sverige gå i back för att få ut islamiseringen är rent idioti! Många invandrare kommer hit för att de flytt från sitt hemland. Jag är ett exempel. Ska jag behöva fly igen för att jag, eller min familj, min släkt är muslimer?

Min familj kom till Sverige för att få frihet, dem ville inte leva i oroligheter för att barnen ska få en bra uppväxt. Men det Jimmy Åkesson vill göra är att väcka oroligheter här i Sverige så många flyr härifrån igen.

I två dagar har jag suttit och tittat på debatten som förts genom internet och lyssnat på partiledarna och civila mm. Jag ser att Jimmy Åkesson gömmer den mörka ideologi som han egentligen vill visa. Han bortförklarar alltihopa genom att komma på andra saker och anklagar andra för annat. Han vågar inte stå för det han egentligen tycker!

NU FÅR DET VARA NOG!!!

SÄG NEJ TILL JIMMY ÅKESSONS POLITIK OCH SÄG NEJ DU OCKSÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar