onsdag 28 oktober 2009

28 oktober..

Det har vart en lång dag idag! Jag har inte fått så mycket sömn heller, på 24 timmar har jag sovit i 3 timmar, det är verkligen inte bra. Jag känner hur mör jag är i kroppen. Kroppen vill bara vila, men det vill inte ögonen. Tråkigt!

Dagen började med att jag smsade med Babben (SSU ESKILSTUNA) då SSU redan kl 6 på morgonen vart och delat ut påsar med frukt och tvärdrag i. Mycket bra! De nya medlemmarna är på hugget och det glädjer mig.

Sen var det skolan såklart, hur jag klarade och hålla mig vaken var tack vare Apelsinjuice, en macka och sötsaker som ger dig energi kickar som Emma och Linda hade köpt från Caféterian. Sen var det till apoteket och köpa lite medicin och till Stadium för att köpa strumpor, väska och vantar till vintern. Sen var det raka vägen hem och sova lite till SSU mötet som skulle vart idag. Jag gick dit och var där 17.30 och Andreas som var ny medlem var också där. Men tyvärr så dök inte Helena Smith upp så han blev besviken och gick hem. Han blev osäker om han skulle börja, han tyckte att man defenitivt bör passa tider. När jag kom till Resecentrum satt en underbar dam, hon var 75 år gammal och berättade om att hon hade vart på skolträff. Dem hade inte träffat varandra på 60 år, det är spännande. Hon tyckte att det var underbart och träffa dem igen. Det kan jag hålla med om.

Det har i stort sätt vart min dag hittills, den kommer inte sluta än. Ska läsa lite ur Simone de Beauvoir med det andra könet som vi ska ha seminarie om på fredag. Spännande bok om feminismen. Sedan blir det sova :)

Ses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar